zaterdag 1 februari 2014

What's in my school bag?

Hey sweethearts

Eerst wil ik even zeggen dat het me echt vreselijk spijt dat ik vorige week niets geschreven heb. Door school had ik hier geen tijd voor. Maar deze week schrijf ik wel hoor! ;) Vandaag doe ik een 'What's in my school bag?' artikel. Hier is hij dan. Ik hoop dat jullie hem leuk vinde

Dit is mijn schooltas. Een hele simpele rode van Kipling. Het voordeel is dat hier echt heel veel in kan. Wat best handig is als je weet hoeveel boeken en kaften ik moet meesleuren.
In het voorste  zakje zitten mijn persoonlijke spullen. De 2 achterste zijn voor mijn boeken. Je zult nog verschieten hoeveel er in dit ene kleine zakje zit. :)




Dit zit er allemaal in. Sorry dat de foto zo op zen zij staat. Maar ik kreeg hem om een of andere reden niet dwars ( of hoe het ook heet)

even een lijstje met wat er in zit
- mijn gsm
- een armbandje
- een ring die ik ooit van iemand heb gekregen (hij is van de kermis haha)
- een flesje water
- schuifspeldjes
- een regenbroek ( handig voor op de fiets)
- een lippenbalsem met mangosmaak (van the Bodyshop)
- een 'selfmade' notitieboekje (je weet maar nooit)
- een zwarte balpen (wat ben je nu met een notitieboekje zonder balpen ;) )

 Dit zijn mijn andere zakken. De kaften die je ziet zitten zijn van voor naar achter: aardrijkskunde, sociale activiteiten en Frans.


 Hier zie je mijn notitieboekje + pen nog eens. Wat vinden jullie van het boekje? Ik vind hem nogal scheef geknipt haha!!!


Ziezo dat was het dan weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat in de comments achter wat je er van vond. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie me zouden willen volgen op Bloglovin. Tot ziens!

Lots of Love
Sara xx





4 opmerkingen: