zaterdag 15 februari 2014

Sara ABC

Hey allemaal!
Vandaag doe ik voor jullie de 'Sara ABC'. Ik schrijf dus bij elke letter van het alfabet iets over mezelf. Ik las dit al een tijdje geleden op de blog van Jiami. Het leek mij wel leuk om dit ook een keertje te doen. Ik hoop dat jullie dit soort artikels leuk vinden om te lezen want ik vind het echt leuk om te schrijven :-) . Enjoy! 
 
 


Art. Ik hou ervan om creatief bezig te zijn. Tekenen, schilderen, fotograferen,... Kortweg, kunst is mijn ding wel een beetje.

Bloggen. Dit kan natuurlijk niet ontbreken. Ik vind dit echt geweldig om te doen. En doe het met veel liefde en plezier om elke week weer wat op mijn blogje te zetten.


Chocolade. It's my life!!

Dansen. Vind ik gewoon heel leuk. Het is een soort van uitlaatklep. Ik ga vaak al dansend iets uit de kast halen wanneer ik iets nodig heb. Het is net zoiets als zingen... Dat doe ik ook heel de tijd wanneer ik de hond uitlaat. :-)

Eten. Njum, njum!!

 


Fototoestel. Ik zeul mijn schatje echt overal mee naartoe. Ik gebruik momenteel nog altijd het cameraatje die ik voor mijn 1e communie kreeg. Hij is niet zo heel groot. Maar ik ben nog altijd zeer tevreden met mijn Canon PowerShot A470.

Groen. Dit is mijn lievelingskleur. Ik ben vooral dol op mintgroen.

Happy. Probeer ik altijd te zijn. Sommige mensen kennen mij als 'dat hyperactief kind' hahaha!

Ijs. Ik ben best wel saai wanneer het gaat om ijsjes. Ik lust namelijk alleen maar vanille.

Jeans. Ooh ik hou er van. Ik heb de perfecte jeans nog niet gevonden. Maar hoop die wel ooit te vinden. Haha. Op mijn verlanglijstje staat nu een high waisted jeans, Ik vind dit omg... Zooo mooi. Weet iemand waar je die in heel kleine maten kunt halen??  Ik ben namelijk maar 1m53 ofzo!
 
 
 
bron: x


Koffie. Niets is beter om wakker te worden! En het is ooh zo lekker( ik drink het meestal zwart ;-)  )

Little mix. Mijn favoriete groep. Ik zit al heel de dag met 'Change your life' in mijn hoofd. Na na nana nananaaaaa.

Make-up. Ik vind het leuk om lekker te experimenteren met make-up. En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik een klein beetje"verslaafd" begin te raken.
bron: x
 

Nagels lakken. Ooh hoe cliché!!!  Zoals de meeste beautybloggers vind ik dit heel leuk. Maar ik kan het niet. Ach ja... Oefenen maar zeker?

Oorbellen. Ik heb er een heleboel van. Het zijn ook mijn favoriete accessoires, ze kunnen je outfit zo net dat ietsje meet geven.

Praten. Blablablablabla. Het lukt me echt niet om even 5 Minuten stil te zijn. Whoops!!

Q

Rood. Niet omdat dat mijn lievelingskleur is. Ik begin echt super snel te blozen. Ik ben niet echt een verlegen type maar tja... Het gebeurd gewoon. Dit kan soms ECHT vervelend zijn.

Sara. Mijn naam. Mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Tweeling. mijn sterrenbeeld!!

Uniek. Iedereen is anders. Iedereen is uniek! Ook ik... Dat hoop ik toch. Het zou raar zijn als er ergens aan de andere kant van de wereld, iemand woont die net zo is als ik. Brrrrrr...

Vakantie. Jeeeh! Vakantie, I love it!! Niet dat ik niet graag naar school ga hoor. Ik hou van mijn vriendinnen die daar zitten en ik ben ook best wel leergierig. Maar vakantie is nog niet ietsiepietsie (heel veel) leuker; ;-)

Woman. Ja dat ben ik. Dit is een klein beetje raar want ik ga er van uit dat jullie dit wel weten. Maar ik wist niets beters bij de W.

X

Y

Zita. Mijn hondje. Nou ja hondje...'t Is een labrador. Die zijn niet echt klein. Maar ik hou zoooo veel van mijn schatje!!

Dat was mijn artikel. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen. Het was eigenlijk nog best wel moeilijk om bij elke letter iets over mijzelf te vertellen. Ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn. ( niet dus...) . Maar het is me toch min of meer gelukt! I hope you like it. Tot de volgende!!

groetjes
Sara xoxo

7 opmerkingen:

  1. hey Sara, ik vind little mix ook echt heel leuk! labradors zijn echt mega schattig!
    xxx Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem zonet ook gedaan op mijn blog! het is inderdaad erg moeilijk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ja ik heb hem gezien. Ik vind quotes ook erg leuk om te lezen!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n artikel! Wat voor dansstijl doe je? Ik doe hiphop namelijk! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha hoe leuk! Ik doe stijldansen maar ook hiphop haha ;) xx

      Verwijderen
    2. Ooh leuk! Ik wil misschien over een tijdje ook wel gaan stijldansen :D

      Verwijderen
  5. Leuk artikel! Ik ga 'm ook doen! Bijna alle letters zijn heel moeilijk om iets bij te bedenken maar bij de M wist ik er opeens iets van 3 haha. xx Femke

    BeantwoordenVerwijderen