dinsdag 11 februari 2014

Valentijn nail art

Hey lieve lezers!
Vandaag doe ik voor jullie een Valentijn nail art. Zoals eerder al beloofd. Het idee van deze nail art kwam van een vriendin ( Jennifer! Als je dit leest... thanks!). Het leek me leuk om dit ook een keer proberen. Het is niet zozeer een heel "romantische" nail art, je kan hem ook gewoon op een normale dag dragen. Maar door de kleuren leek het toch wat Valentijnachtig. Ejoy!!
 Dit zijn de dingen die je nodig hebt:
- een rode nagellak
- een witte nagellak
- een base coat
- een top coat
- een tandenstokertje
Stap 1. Als eerste breng je best een base coat aan.
Stap 2. Lak de helft van je nagel in een witte kleur. Let op! Laat dit NIET eerst drogen voor dat je de volgende stap toepast.
Stap 3. Doe dan op de andere helft van je nagel een rode kleur. Ik had hier per ongeluk wat op mijn vingers gelakt. ( Ik ben niet de allerbeste in nagels lakken hihi )
Stap 4. Ga dan met je tandenstokerdje zigzaggend over je nagel. Ik raad aan om dit van wit naar rood te doen. Anders ga je bijna niets meer zien van het wit en dat is wel de bedoeling.
Stap 5. Ziezo! Nu nog even laten drogen. Ik had hier ALWEER op mijn vingers gemorst. ( volgens mij ben ik hopeloos wat nagels lakken betreft) Maar dit heb ik wat weggewerkt met een wattenstaafje en  nagelremover.
Stap 6. Nu nog een laagje top coat... En klaar!!
Ik wou nog een foto maken van het resultaat! Maar op dat moment viel m'n camera uit ( Zucht...). In stap 5 konden jullie het resultaat ook al zien maar dan zonder de top coat!! Ik vond dat de nail art er erg goed uitzag. Ik heb meestal maar een kleur nagellak op mijn handen, dit was eens een keer iets anders. Ik vond het er wel heel leuk uitzien. Met een beetje oefening ziet het er geweldig uit!( Dit was mijn eerste keer dat ik dit probeerde, misschien had ik het op voorhand moeten proberen?) Voila!! Dit was het dan weer. I hope you like it! Laat in de comments achter wat je er van vond en of jullie ook wel eens zoiets dragen! Bye!! See you next time!
Liefs Sara!
xoxo

2 opmerkingen: