donderdag 20 februari 2014

We heart it #1

Heeey!
Vandaag heb ik de app van weheartit op mijn gsm geïnstalleerd. En ik was lekker vroeg klaar met mijn huiswerk dus ben ik wat gaan rondsnuffellen. Ik kwam zooo veeeel mooie en inspirerende foto's tegen dat ik besloot om er een paar met jullie te delen. Klik op 'meer lezen' om ze te bekijken. Het zijn er best wel veel dus hou je maar vast!



Yippie! Vans! 
Njumie. Starbucks!! 
Haha! SO TRUE!!
omg! Zo'n mooie outfit!!! Ik vind haar haar ook erg leuk!
Mijn 2 favoriete dingen. Chocolade en aardbeien.







Beautyfull! 


let it go... let it go...
Kennen jullie dat liedje van Demi lovato ook? Ik vind het echt een prachtig liedje. 
Mooie vlecht!! 



Ha! Ik wil zo weer naar buiten om nog wat rondjes te gaan lopen bij het zien van deze foto!! 



Gezond kan ook lekker zijn!! Hier het bewijs.



IIIIIII!!! Zo schattiiiiiiiig!! 

infinity... 
Nice dress. 




hahaha :)

Ziezo! Vonden jullie er ook mooie plaatjes bij zitten?? OMG ik ben nu al helemaal verslaafd aan WeHeartIt. Vertel in de comments welke foto( of foto's) jullie het mooist vinden...

Lots of Love
Sara

2 opmerkingen:

  1. Hey! Ik heb je genomineerd voor de liebsteraward! Kijk even op mijn blog wat je moet doen. Xx Charlotte (http://lifestylepoint.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey!
    ik vond je blog zo leuk dat ik je genomineerd heb voor het Liebster Award. Kijk voor meer informatie op mijn blog: www.lotteandbeauty.wordpress.com
    xxx Lotte

    BeantwoordenVerwijderen