dinsdag 18 februari 2014

review | Hema dip&clean nail polish remover

Hee Sweethearts!

Vandaag heb ik een review voor jullie. Ik vertel jullie wat ik van de dip & clean nail polish remover vind van Hema. Ik ben zelf helemaal weg van dit product.
Dit is hem. Ik denk dat jullie hem wel kennen. Hij is tegenover andere nagellak removers niet zo heeeel erg budgetproof ( 4, 50 euro). Je betaalt heel duidelijk voor het comfort en niet voor een speciale vloeistof of zo. Hij komt van de Hema in het Wijnegem shoppingcenter maar ik geloof dat je hem wel zowat overal kan kopen. Nee... Nee... Correctie!! Ik vond hem niet in de Hema van Herentals. Daar was ik al eens eerder gaan kijken. Zodra je het potje opent komt een hevige snoepachtige geur je tegemoet. Ik vind dit op zich niet zo heel slecht ruiken. De meeste andere nagellak removers ruiken echt vies. Jakkie!


Zo ziet hij er van binnen uit. Het is een soort van zwart sponsje waar in het midden een gaatje in zit . Daar moet je je vinger dan in steken. In het sponsje zit dan de nagellak remover.
Ik heb om het eens even te demonstreren één nagel in een goed zichtbare kleur gelakt.
Je vinger in het potje. Even draaien... En voila, weg met je nagellak! Ik vind dit vele handiger dan al dat gedoe met die watjes enz. Dit is vele handiger. Het nadeel is wel dat wanneer je dit potje vaak gebruikt er kleur van het sponsje afkomt. Maar ik vind het in ieder geval erg handig voor mensen die vaak hun nagellak moeten verwisselen. ( Zoals bloggers die swatches moeten maken dus).
Voila! Weg is de nagellak.

Nog even kort samengevat. Ik vind dit echt een heel handig product. Hij is wel goedkoop tegenover andere dip & clean nagellak removers. Maar tegenover normale nagellak removers is hij best wel prijzig. Vooral omdat er niet zo heel veel inzit. Maar hij is zoooo handig. Zelf vind ik het maar een rotklusje om mijn nagellak er af te halen met watjes. Met deze remover is dat vele handiger. Hup vinger er in, draaien, en kaar. EN HIJ STINKT NIET ZO ERG!! (yes!)


Dat was het dan weer. De foto's heb ik gemaakt met de GEWELDIGE assistentie van mijn broer. Bedankt hé schatje! Hahaaha!! Ik hoop dat je het leuk vond. See you next time

Gros Bisou !
Sara

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook! Ik vind de geur eigenlijk net zo verschrikkelijk als andere nagellakremovers, maar als je de nagellak eraf hebt gehaald is er wel een soort hele zoete aardbeiengeur op je nagels, merkte jij dat ook? X Veralinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja vond ik ook wel. Maar ik vond hem zo ook wel wat naar aardbeien ruiken!

      Verwijderen