vrijdag 7 februari 2014

the beautyblog tag

Hej allemaal!
Volgens mij heb ik nog nooit een tag gedaan. Daar moet verandering in komen. Vandaag doe ik voor jullie 'the beautyblog tag'. Ik las deze op de website van lotte:  http://lotteandbeauty.wordpress.com/! Zij is een elf-jarige blogger en blogt al best lang. ik vind het echt knap wat ze doet! Hopelijk vinden jullie deze tag leuk. Zo komen jullie ook weer wat meer over mij te weten.
bron: x
 

1.Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?
Ik heb van nature dik krullend haar. Nu zou je denken, "Ooh leuk toch?" Nou... nee! Niet altijd. Ik zou zelf veel liever stijl haar hebben. Dat is volgens mij veel gemakkelijker te verzorgen!( Maar is het niet altijd zo dat iemand met krullen stijl haar wil en iemand mat stijl haar krullen?) Waneer ik dan een Bad hair  En waday heb is het dan ook echt een Bad hair day. Met een grote dikke vette hoofldetter B!  En wanneer het dan regent begint het meestal vreselijk te pluchen! Ik draag het daarom meestal in een staart dan kan er niets misgaan. ;) ( stiekem krijg ik er wel vaak komplimentjes over hihi. Maar dat vertel ik er lekker niet bij.)

2. Kleur je je haar zelf of bij de kapper?
Heel eerlijk? Ik kleur mijn haar NIET! Ik ben nog maar 12 jaar oud en vind dit nog iets te jong. Nou ja... Men ouders vinden dit te jong.( grapje hé ) Ik zou het wel heel graag willen laten kleuren. Ik vind het bijvoorbeeld erg mooi wanneer je haarpunten net iets lichter zijn dan de rest van je haar.

3. Draag jij altijd make-up?
Ja! Maar alleen als je een dagcrème meetelt. Maar ik geloof van niet dus... Nee! Er zijn genoeg dagen dat ik zonder make-up de deur uit ga. Of wanneer ik gewoon de deur NIET uitga draag ik ook geen make-up. Ik vind het ten eerste verspilling van je make-up want niemand ziet je wanneer je alleen thuis ben en ten tweede is het ook erg goed om af en toe niets op je gezicht te hebben.

4. Hoe lang doe jij over je make-up?
Ik doe niet zo heel lang over mijn make-up. Hoogstens 10 minuutjes of zo. Het is namelijk niet zo heel moeilijk om wat BB-cream, mascara en oogpotlood op je gezicht/ogen te doen. Af en toe gebruik ik ook wel eens wat oogschaduw. Maar alleen als er iets te doen is zoals een feestje ofzo.

5. Wat doe je eerst? gezicht of ogen?
Ik doe als eerste mijn gezicht. Dit is toch wel logisch denk ik zo? Zijn er mensen die eerst hun ogen doen? Ik vind mijn gezicht doen ook wel het handigst.

6.Hoe vaak lak jij je nagels?
Ik lak mijn nagels ongeveer 1 keer in de week. Er zijn ook weken dat ik niets op mijn nagels heb, maar dit komt niet zo heel vaak voor. Woensdag lakte ik mijn nagels voor het laatst. De Valentijns niall art die ik toen maakte kan je binnenkort ook op mijn blog verwachten ;)

7. Lak je je teennagels ook in de winter?
Nee. Dit doe ik niet. Om heel eerlijk te zijn vergeet ik vaak, ook in de zomer, om mijn teennagels te lakken. Ik zou niet weten hoe dit komt. Maar ja... Zo ben ik nu eenmaal.

8.Wat is je favoriete parfum?
Oei! Dit is een moeilijke. Even denken. Ik denk. Ik ben nog bezig. Nog steeds hoor. Pfff ik geef het op!!! Ik heb niet echt een favoriete parfum wel een favoriete deodorant. Deze heet Vogue Girl Butterfly. Hij ruikt echt mega lekker. Net als de douchegel trouwens.

9.Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Ik wist zeker dat ik iets met beauty enz. wou gaan doen. Vandaar het deel 'beauty' in mijn naam. Het deel met 'smos' kwam zomaar opeens in me op en het leek me wel leuk.  'beautysmos'. Het klinkt best goed... Vinden jullie niet?

10. Lees je de comments op je artikelen?
Ja! A-b-s-o-l-u-u-t ! Ik vind het echt mega leuk wanneer ik een reactie krijg op een van mijn artikelen. Ik heb nog nooit een slechte reactie gehad. Dat vind ik dus wel fijn.

Voilaaaa! Dat was het. Ik hoop natuurlijk weer dat jullie het leuk vonden. Laat een reactie achter met wat je er van vond en of ik meer tags zou moeten doen? Tot de volgende!!

xoxo Me

3 opmerkingen: