maandag 3 maart 2014

vakantie || fun with the BFF + wishlist


Hee Sweethearts!!

Sara:
Ik zit hier in mijn kamer samen met mijn beste vriendin naar 'Roar' van Katy Perry te luisteren. Natuurlijk zingen we beiden luidkeels mee. En ik vraag je Ć©Ć©n ding... Help me!! (sorry Lennie)
We houden deze week een soort van 'driedaagse'. Vandaag blijft ze bij mij slapen, morgen gaan we naar de Efteling en daarna gaan ik bij haar slapen. Ik ga waarschijnlijk in de Efteling ook foto's maken maar die komen later nog wel op m'n blog. De bedoeling van dit artikel is dat we allebei gewoon wat gaan schrijven tot we niets meer weten. Het kan misschien een warboel worden maar ik hoop dat jullie het leuk vinden. Klik snel op 'lees meer' om ons gesprek te volgen. :)


Lennie:
Zoals Sara jullie al vertelde houden we een driedaagse. Morgen gaan we naar de Efteling en overmorgen gaan we shoppen!!! Er zal waarschijnlijk nog wel over geblogd worden. Het leek ons wel leuk om hieronder een lijstje te maken van wat we graag zouden kopen.
  • Sneakers: misschien deze of misschien van ADIDAS!!!

 
 
 
 
  • High waisted jeans

 
 
 
  • Vans

  • Life is a joke T-shirts!!
  • Superman t-shirt of voor ons woman t-shirt
  • escence all about nude eyeshadow palet
  • skater skirt
 
  • BANG t-shirt
  • hiphop pet
 
  • En natuurlijk.... Snoepjes!
 
 
Sara:
Wow wat een gesprek zeg! Het is meer een grote lijst van dinge die wij overmorgen willen kopen. OMG! Ik heb er zo'n zin! Wil jij nog iets zeggen Lennie? Lennie waar ben je? Haha ze is verdwenen!! Dat is dan maar het einde van dit artikel! Zeg maar wat jullie er van vinden!
 
Dikke kus
xx Sara ( en Lennie als ik ze terug vind :) )
 
 
 

2 opmerkingen: