zondag 16 maart 2014

Happy List

Hey Sweethearts,
Er zijn zo van die kleine dingen in het leven die je ECHT blij/gelukkig kunnen maken. Hoe geweldig kan het zijn als je opeens je lievelingsliedje op de radio hoort, net op het moment dat je je niet zo goed in je vel voelt? Mensen van deze maatschappij vergeten wel eens om die kleine dingen te appreciĆ«ren. Ik zet vandaag 5 dingen op een rij waar ik blij van word. Klik op 'meer lezen' om mijn lijst van dingen waar ik gelukkig van word te lezen.




1. Sunshine
De laatste dagen was het zo'n goed weer. Ik denk dat iedereen daar wel vrolijk van werd.
2. Wakker worden met vogelzang
Aaah! Niets maakt je dag beter dan rustig wakker worden met het geluid van de vogeltjes.
3. Music
Dit is echt het ideale medicijn tegen een dipje.
4.realizing its friday
Omg! Jaaaa!!!!!
5. Smiling
Wanneer iemand naar mij lacht vind ik dat al fijn. Maar wanneer je zelf lacht werkt dit nog beter. Dus onthoud: Keep Smiling!!
Tip: Trommel je beste vriendin op!
 
Ziezo dit was niet zo een heel lang artikel maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden. Laat in de comments achter wat jou blij maakt!
 
Liefs,
Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten