donderdag 27 maart 2014

Mijn favorieten youtubers

Hey Sweethearts
(ha die aanspreking doe ik steeds weer hé?)

Vandaag heb ik een favorieten artikel voor jullie. Ik moet eerlijk bekennen ik ben helemaal verslaafd aan Youtube!! Ik spendeer vele uurtjes aan het bekijken van filmpjes over van alles en nog wat. Dat kunnen filmpjes zijn over:  DIY's , make-up looks, fashion of natuurlijk gewoon videoclips van liedjes. Maar mijn lijstje van favoriete youtubers/ youtube-kanalen groeit nog iedere dag. Lees snel verder...



Ik heb niet iemand die ik echt het ALLERBESTE vind. Ze zijn allemaal stuk voor stuk geweldig Dus het maakt eigenlijk helemaal niet uit wie dat ik eerst zet. Het is nu niet omdat ik iemand als eerste noem dat die persoon ook mijn favoriet is. ;-)
                                                                       1.Furtjuh
Haha hij is zooo grappig!! Rutger plaats iedere donderdag een video want dan is het volgens hem Fursday... Snap je? Van Thursday en Furtjuh? En iedere keer knalt hij weer van het scherm met zijn leuke filmpjes. Hij doet ook erg vaak een challenge met Diana van D-is-for-dazzle.
     2. LaurDIY
LaurDIY is echt het perfecte youtube-kanaal voor al de crea-bea's onder ons. Laur is steeds vrolijk en weet me ook altijd te verassen met een leuke DIY. Zij is echt een aanrader!!
     3.DazzleDiy
Dit is ook weer een kanaal dat vooral een DIY's post. Er worden ook vaak van een quote een soort van "kunstwerkje" gemaakt. Ze schrijft de quotes dan op en tekent daar dan nog vanalles bij. Ik heb nu ook een quote art journal gemaakt naar aanleiding van dit youtube-kanaal.
     4. FEMME
Dit is het youtube-kanaal van Jiami, Mascha, Charlotte, Manon en Sharon. Jullie kennen hen waarschijnlijk wel van hun blogs maar ze hebben nog niet zo lang geleden hun krachten gebundelt en zijn samen een youtube-kanaal gestart. Er wordt elke doordeweekse dag een video gepost. Soms over beauty, soms over fashion, soms over food en ook komen er leuke DIY's aan bod.
     5. Tiffany Alvord
Tiffany is eigenlijk de enige in dit lijstje die liedjes covert. Ik vind dat ze echt een prachtige stem heeft en ze heeft ook haar eigen liedjes. Zeker een plekje waart in dit lijstje denk ik dan...
     6. Bethany Mota
En dan als laatste in dit rij'tje, Bethany! Ik heb echt helemaal niets slechts over haar te zeggen. Ze is altijd enthousiast, vrolijk, spontaan en ze heeft zoooo'n leuke filmpjes. I LOVE HER!! Als ik dan toch een iemand als mijn absolute favoriet moet beschouwden dat is dat zeker Bethany Mota!! Ik volg haar nog niet zo heel lang maar ik ben nu al helemaal verslaafd aan haar video's!! Het is gewoon de manier hoe ze daar staat achter haar camera, zo... Hoe zeg ik dat? Gewoon ze enthousiast!!


Dat waren denk ik wel mijn absolute toppers! Kijk zeker ook een keertje op hun Youtube-kanalen. Ze zijn het waard :)!! Waren er youtubers bij die je nog niet kende? Laat het me weten in de comments!!
Gros bisou
Sara xx
Ps: Wens me succes met mijn examens!!

5 opmerkingen:

  1. Nou: succes met je examens! haha. Ik kende de 2e, 3e & 5e nog niet. Ik ga zeker een keer kijken. Een tip is nog om misschien de links te plaatsen naar de kanalen. Dat is makkelijker zodat je als lezer dan gewoon op de naam van het kanaal kan klikken om er naartoe te gaan. Verder wel echt heel erg leuk! Xx Femke :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dankje ik zal de linkjes er nog wel bij zetten want dat is inderdaad wat handiger xxxx

      Verwijderen
  2. Ik vind furtjuh en bethany mota ook echt super leuk!! voor de rest kijk ik nog cinebuddies en stuktv en stilababe09! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, ik heb je uitgedaagd. Kijk op mijn blog voor meer info. girlslovefashionn.blogspot.com Xx Femke

    BeantwoordenVerwijderen