zaterdag 19 april 2014

Lente

Bonjour,
Een beetje te laat eigenlijk. Nee sorry! Dat is niet waar, ik ben veeeeel te laat. Maar ik was met vakantie en ik was vergeten op voorhand blogposts te schrijven. Het spijt me!!!
Jippie! De lente is weer in het land! Vandaag doe ik een hele blogpost over dit seizoen.
Tja de lente... Mijn favoriet seizoen. Is het nu omdat ik verjaar in de lente of omdat al de bloemetjes in bloei staan? Ik heb absoluut geen idee. Maar er zijn wel heel veel dingen die ik leuk vind aan de lente.




1. De zon begint weer te schijnen.
2. Weg met de dikke truien en jassen halloooo t-shirtjes en rokjes!
3. Ik vind het zalig wanneer je ergens komt en de bloemen staan weer volop in bloei.
4. De trends van het voorjaar zijn altijd geweldig. Mijn kast begint zich stilaan te vullen met  pastelkleurtjes.
5. In de lente worden alle kleine diertjes geboren. Zo schattig!!
6. In de lente is het Pasen en ik ben GEK op chocolade!!
Wat vinden jullie van de Lente? Houden jullie ook van al de dingen die ik net opsomde of weten jullie er nog meer? Laat het me weten in de reacties!!


Dikke kus

Sara

1 opmerking:

  1. leuke blogpost! Ik ben het eigenlijk met alle punten van jou over de lente er mee eens!
    Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen