zondag 27 april 2014

Summer hairstyles

Hey Sweeties!
Vandaag heb ik enkele summer hairstyles op een rijtje staan voor jullie! Ik moet wel even bekennen dat ik iemand ben die een ietsie-pietsie beetje verslaafd is aan haar! Ik vond het vroeger zooo leuk om te spelen met het haar van mijn vriendinnen. En met spelen bedoel ik niet hun haren uit hun hoofd trekken (oké misschien wel een beetje maar dat was dan niet expres ;-)! ) maar echt hun haren vlechten in heuse meesterwerkjes!! Nou ja, niet echt meesterwerken natuurlijk. Maar gewoon... Leuke kapsels. Maar ja dat kon ik alleen maar bij mijn vriendinnen bij mezelf kon ik nog net een gewone vlecht maken. (zucht) Lees snel verder voor de haarstijlen die ik voor jullie op een rijtje zette...




Ooh de watervalvlecht! Die maakte ik ook! Alleen zagen die van mij er niet zo goed uit.
Deze mooie lokken zijn niet heel bijzonder maar kijk nou eens naar die leuke bloemenkans! Dat ziet er zo lief uit!
Dit ziet er ook wel leuk uit!
Deze vind ik er wat romantischer uit zien. Ook leuk voor een festival!
Een simpele vlecht... Kan altijd leuk zijn! Dit is het bewijs!
Ik ben echt helemaal weg van de bandana! Ziet er zo stoer uit!
Très chic! Goed zo Lauren Conrad!
En dan als laatste... Gewoon een heel erg leuke vissengraat. Tip! Als je een vissengraat maakt is het wel leuk om hem een beetje uit elkaar te trekken. Dit geeft hem een rommeliger effect. Ziezo! Welke vonden jullie het leukst? Liefs, Sara

3 opmerkingen: