woensdag 19 maart 2014

illustrations

Hee,


Dit wekend heb ik in één van mijn kasten een schetsboek gevonden. Ik kon het natuurlijk niet laten om er wat in te tekenen. Ik vind tekenen echt heel erg leuk. Ik heb 6 jaar op tekenschool gezeten en 6,5 jaar op kunstatelier (Dit is een soort van tekenschool maar dan zonder rapport) maar ik ben met beide dingen vorig jaar gestopt omdat ik muziekschool wou gaan doen en anders wel ECHT teveel hobby's had. Maar ik vind muziekschool toch een klein beetje tegen vallen. Dus wil ik volgend jaar weer tekenschool gaan doen! Genoeg gepraat nu! Kijk hieronder voor 4 mijn tekeningen. Ze zijn wel allemaal bewerkt met een filter van instagram.



Ik begon hier gewoon met een oog en opeens stond dit er! 
Haha gentlecat !!
De Katamaron. Ik moest deze tekenen van mijn broer. Hij is wel erg goed gelukt. 

Dit was weer niet zo een heel lang artikel maar laat me weten wat jullie er van vinden. Dit was gewoon even omdat ik jullie mijn tekeningen wou laten zien...

Liefs,
Sara XX

3 opmerkingen: