zaterdag 18 januari 2014

Onder de douche

 
 
Hey Sweethearts!
Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik gebruik onder de douche.
Voor zowel mijn haar als voor mijn lichaam!! Ik douche ongeveer om de 2 dagen. Soms ook 2 keer per dag. Bv. wanneer ik 's morgens gedoucht heb en die dag ook naar de scouts moet waardoor ik weer helemaal vuil ben ;).
 
 
Voor mijn haar gebruik ik een shampoo van Dove. Ik ben hier echt blij mee. En hij voedt mijn haar erg goed. Ik gebruik een crèmespoeling van Garnier. Hij zorgt er voor dat mijn haar mooi glanst. En hij beschermt 't ook goed!!
 
 
Voor mijn lichaam zijn er twee douchegellen (douchegels???) die ik om en om gebruik. Mijn absolute favoriet is wel die van Vogue girl. Er zijn er verschillende van deze collectie maar ik heb Vogue girl Butterfly.
De tweede is van Fa, Ik ben écht GEK op dit merk. De douchegel is met aloë vera en met yoghurt waardoor je houd echt heerlijk zacht is met de licht geur van aloë vera. :)
 
Ziezo dit was het dan ! Ik hoop dat jullie er iets aan hadden. Ik moet ook zeggen dat dit de aller eerste keer is dat ik foto's van mezelf gebruik. Misschien zie je dit ook wel?
 
 
 
Lots of Love
Sara xx
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heei Sara!
    super leuk om dit zo te zien, je kan echt goed bloggen. Op dit account waar ik nu mee een reactie plaats zie je niet dat ik Lotte heet dat komt omdat mijn Google account niet goed is :(
    maar ik ben lotte van lotteandbeauty.wordpress.com. Ik vindt je echt super goed! xx Lotte
    trouwens ik zit ook op scouting!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha dank je. Het idee voor dit artikel kwam van jou blog ;) jammer dat we elkaars emailadress niet hebben ik denk dat wij nog leuke (blog)vriendjes worden hihihi xxxx

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen