zondag 5 januari 2014

Goede voornemens 2014



Ook dit jaar heb ik heel wat goede voornemens. Dit zijn ze van 2014!!


1.Absoluut meer bloggen! 
wanneer ik naar al mijn artikels kijk ben ik een beetje teleurgesteld dat het er zo weinig zijn. Met deze blog toch zeker aangezien ik hem nog niet zo lang heb.Maar ook bij mijn vorige blog postte ik maar af en toe een artikeltje. Dit jaar wil ik dat beter doen,VELE BETER! Misschien niet iedere dag maar toch zeker meer dan om de 2 weken eens een artikel. ;)

 2. Meer slapen! Ik denk dat wel meer mensen dit voornemen hebben,vroeger gaan slapen!!!! Ik heb zo van die dagen (nachten ;) ) dat ik nog tot in de late uurtjes op mijn gsm filmpjes bekijk op YouTube. Maar dan bedoel ik ook echt in de LATE uurtjes! Waardoor ik 's morgens doodmoe ( en met een verschrikkelijk ochtendhumeur) opsta. Moet beteren!!!!!!

3. Leren editen!
Ik wil echt leren video's editen. Ik moet dus dringend een goede editor aanschaffen. Heeft iemand hier tips voor??????

4. Meer sporten!
Oké ik moet eerlijk zijn, ik ben in het voorbije jaar niet echt... sportief geweest, zal ik maar zeggen. Ik moet mezelf dit jaar zeggen echt meer te gaan sporten. Joggen, fietsen, zwemmen misschien? Ik ga er dit jaar wel een extra dansstijl bij doen: Stijldansen!!! Daar heb ik echt wel zin in!!!

5. Mijn best doen op school!
Jaja natuurlijk!! Maar dat doe ik altijd al hoor!

6. Meer goede voornemens verzinnen!
Deze voornemens zijn nogal cliché! Dus tegen volgend jaar verzin ik er betere! :D


Heel eerlijk...ik ben niet zo voor goede voornemens. Meestal hou je je er toch niet aan. Maar met deze ga ik echt mijn best doen.
Wat zijn jullie goede voornemens voor 2014?
Laat het me in de reacties weten.

Lots of Love
Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten