dinsdag 25 november 2014

Outfit || Jingle all the way

Helow lieverds!

Het is weer een hele tijd geleden dat ik iets postte (AGAIN!). Maar dat komt omdat voor mij de examens er weer bijna aankomen en ik al volop aan het leren ben! Maar vandaag heb ik er een fashionartikel opstaan voor jullie. Kerstmis komt er weer bijna aan (  anders zou ik geen examen hebben ):  ) en ik vind van die absoluut FOUTE kersttruien echt zo CUTE! I'm in love with it guys!
Deze collage heb ik gemaakt met Polyvore. Waarschijnlijk ken je dit wel maar voor het geval dat... Polyvore is een app waarmee je echt heel leuke kleding collages kan maken. Ook staat de prijs en de winkel vanwaar het kledingstuk  komt erbij. En ik moet toegeven...Ik ben een ienieminie beetje verslaafd aan het worden :).


Sweater - €19 New Look || broek - €35 Only || boots - €42 Sperry Top-Sider || ringen - €4,03 Claires || haarbandje - €5,04 New look

Bedankt trouwens voor de tip Emma! Polyvore is inderdaad verslaveeeeeend!!! Maar dit was mijn outfit inspiration/ outfit of the day/ outfit artikel...ding..gedoe... Hoe noem je zo'n artikel eigenlijk? Volgens mij noemt het gewoon Fashion Inspiration. Haha :)
Ik hoop dat jullie mij weereens vergeven omdat ik jullie 2 weken liet wachten. Ik zit nu dus bijna in de examenperiode en (jammer genoeg) gaat school voor blog!



Liefs,
Sara

ps: check de blog van Emma en nog 2 andere kinderen uit m'n klas hier

1 opmerking:

  1. Leuke outfit!
    En die ringetjes zijn zo schattig

    http://typicalvogue.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen