vrijdag 7 november 2014

Sweater weather

Hé allemaal!!

Brrrrrrrrrr... Koude, natte herfstdagen... Jippie!!!
Oké nee, laat het koude, natte gedeelte maar weg. 'De herfstdagen' die vind ik dus geweldig!
Niets beter dan zoals nu gezellig met m'n kleine broertjes in de zetel tv kijken met een kop thee erbij.
Maar jammer genoeg hoort dat koude, natte gedeelte er dus WEL bij.
Maaarrrrrr daar bestaat dus wel een middel tegen. Sweaters!!!
Oeeeeeeeh lekker knuffelig op de bank met zo'n ultra warme trui. Ik ben er DOL op!!
Ik laat jullie de leukste outfits zien inclusief de sweaters natuurlijk!
























 






En dan nog een allerlaatste.... Komaan hoe schattig is deze?

 En zo kan ik wel eindeloos lang rondkijken en verdwalen op Pinterest en Tumblr. Ik schrok net op bij een plaatje van healthy food inspiration en herinnerde me dat ik sweater outfits aan het zoeken was. Whoop!! Nou ja ik hoop dat het een beetje oké was ik ben de laatste tijd echt vreselijk als het op op tijd een artikel plaatsen aankomt. Sorry, HIHI!

Ps: Toy, toy, toy! Ik heb morgen m'n allereerste danswedstrijd!! Duim voor me!

Lots lots lots lots lots of Love
Sara






Geen opmerkingen:

Een reactie posten