woensdag 17 december 2014

Verandering, verandering, verandering...

Hi

Sinterklaas is al een tijdje gepasseerd, de examens zijn (dan eindelijk) voorbij en ik heb noot aan mijn toch wel welverdiende vakantie. Ik heb nu ook weer eindelijk de tijd om te bloggen!! Yay! Ik moet toegeven ik heb het toch wel gemist. Allereerst wil ik mezelf feliciteren. Ik hield het een jaar vol! Want vorige week zaterdag bestond Beautysmos een jaar! Misschien koop ik wel een taartje om het nog te vieren (in mijn eentje). Op dit moment ben ik met iets bezig... Ja ja, wat dat is laat ik jullie hopelijk zo snel mogelijk weten. Maar er komt een GROTE verandering! Nu sleur ik mezelf uit de zetel want Zita moet nog uitgelaten worden! Jakkie... Het is veel te koud buiten! Het zou bijna een misdaad zijn om uit al mijn dekens onderuit te komen. :(

See you soon!

xoxo Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten