donderdag 25 december 2014

Something of Sara!

Hey luitjes!!

Het is zover! Ik kondig de grote verassing/verandering NU aan!! Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen want ik heb geen zin om er nog heel wat verhaaltjes aan te knopen!

IK HEB EEN NIEUWE BLOG!! Ik stop met bloggen op Beautysmos en begin HELEMAAL opnieuw op Something of Sara! Why?

1. Ik was de naam beu.
2. Ik was de layout beu(ook al had ik die nog niet zo heeeeel lang geleden vervangen)
3. Ik had er zin in!

En ik ben er echt super duper trots op geworden!! De layout is ZO mooi en ik heb de header helemaal zelf gemaakt! De layout vind ik er nu ook een heel stuk "professioneler" uit zien.Ook ben ik van plan meer met fotografie te gaan doen!
En ben je nu eindelijk wel eens nieuwsgierig geworden? Klik dan snel hier!! Mijn instagram account verandert mee van naam!

Ik ben ook overgeschakeld op wordpress en ik moet toegeven dat ik daar wel blij om ben! Wordpress heeft zo veel meer mogelijkheden!! Voor de rest wens ik iedereen nog een fijne kerst toe!

Xoxo
Sara

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien dat we allebei een nieuwe blog hebben! wordpress is zo veel mooier! ik ga snel een kijkje nemen op je nieuwe blog
    liefs,
    Pleun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Heel veel succes met je nieuwe blog, een frisse start is af en toe heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen