donderdag 5 juni 2014

Update!!

 


Hey sweethearts!
 
Ik wil jullie iets vertellen...
Ik ben samen met een meisje uit mijn klas een...
*tromgeroffel*

Nieuwe blog gestart!!!
Yeah!!
But don't worry! Ik blijf hier nog lekker verder bloggen!
De blog van mij en Luna heet www.lifeby2crazygirls.blogspot.com
Neem daar zeker ook eens een kijkje. Wat kunnen jullie verwachten op Lifeby2crazygirls? Euhm... beauty, fashion, lifestyle, fotografie, DIY's, challenges en nog veel meer!
Luna heeft zelf ook nog een super leuke blog. Klik hier om daar eens te kijken!
 
En dan wil ik ook nog even zeggen dat ik ben aan het twijfelen om ook filmpjes te maken. Wat denken jullie doen of niet doen?
 
Er staat trouwens ook nog een nieuw artikel klaar dit is dus gewoon even een tussen-postje en niet
mijn wekelijks artikel! :)
 
Lots of love
Sara

1 opmerking:

  1. super leuk! Het lijkt mij ook leuk om video's te gaan maken maar ik denk dat ik het eerst nog niet wil aangezien de hele wereld mij dan kan zien en dat vind ik toch niet zo'n prettig idee (natuurlijk kunnen ze mij ook zien op mijn blog maar dat voelt bij mijn toch anders) ik denk dat je er zelf voor moet kiezen om video's te gaan maken! xxx Lotte

    BeantwoordenVerwijderen