woensdag 28 mei 2014

Fotografie: Walking in the forest

Hey okidoki! Wips boem bam!

Wauw! Wat een geweldige intro! Hou het maar gewoon bij die 'hey'. Hier is voor de 2e keer op een rij een fotografie artikel! Het was in het weekend echt prachtig weer! Nu zie je er niets meer van want wanneer ik dit typ regent het. *zucht*
Maar oké toen was het dus wél mooi weer en ik besloot gewoon om mijn gsm mee te nemen en wat foto's te gaan nemen. Ik heb net een nieuwe gsm (Samsung galaxy S3 mini) en de kwaliteit van die foto's vind ik eigenlijk echt wel goed! Ik ben dus samen met mijn hond Zita naar het bos gegaan. Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden!
 
Er kwam toevallig een paardenkar langs! 

bospadje 
Haha ik besloot om even een hartje te maken met dennenappels .
Zita! 
Fotogeniek blikje Jupiler haha! :D Jammer dat het bos zo vervuild wordt.
 Voila! Het bos!
madelief maak me lief... (Waar slaagt dat nou weer op?) 
Meeeii... Byeeee... Meeeiiiii! 
 
Ziezo! Dat was het! Ik hoop dat jullie de foto's een beetje leuk vinden? Vinden jullie het ook zo leuk om gewoon random foto's te nemen?

liefs,
Sara

3 opmerkingen: