donderdag 15 mei 2014

How to wear - de kimono

Hoi lieve lezers!
Jullie kennen het waarschijnlijk wel...Eén van dé trends van deze zomer... De kimono! Ik ben er zelf echt helemaal weg van maar heb er jammer genoeg nog geen in mijn kast hangen :'(. Snik snik! Vooral de kimono met een leuke bloemenprint  vind ik absoluut geweldig! Want ik hoef jullie niet te vertellen dat de bloementrend helemaal 'in to the summer' is!? Wanneer je dus die bloemen hebt + een kimono... Boem,feestje! Ik zit al kwijlend voor de computer te kijken naar al die prachtige modeplaatjes! Voor vandaag laat ik jullie dus enkele leuke manieren zien hoe je je kimono kan dragen!



1. HIPPIE.
Wanneer je je kimono combineert met een leuke top met franjes, zonnebril en hoofdbandje heb je een super leuke hippie-achtige outfit. Wie ziet zichzelf zo al op festivals staan?
FLOWERS.
Jippie! Daar heb je ze! De bloemetjes. Combineer deze kimono met een simpele top en skinny jeans! I love it!
LANGE KETTINGEN.
Mooi zo! Met die lange halskettingen. Ga erg basic voor de top en short en hang verschillende kettingen rond je nek. B-e-a-utiful.
PRINTS.
En dan als laatste...je kan natuurlijk ook je kimono simpel houden en een beprinte legging/broek er onder dragen! Ziet er ook weer fantastisch uit!

Ziezo! Dat waren mijn outfits! Ik vind de eerste en de tweede het mooist.Welke vinden jullie het leukst? Hopelijk vond je dit artikel leuk en nogmaals sorry dat ik de laatste tijd zo wijnig blogde!

See you next time!
Xx Sara



2 opmerkingen:

  1. Hey, echt super leuk artikel! Stiekem zit ik ook te overwegen om een kimono te kopen, misschien toch maar doen?

    Bedankt voor je hardlooptip! Ik heb het gedownload, en het werkt! Echt super bedankt. Jammer dat we zo ver weg van elkaar wonen, anders hadden we een keer samen kunnen hardlopen!
    Ennuh, een hele dikke knuffel van Skittle terug :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje moet je zeker doen!
      Haha graag gedaan hoor maar dat is inderdaad wel wat jammer dat we zo ver weg van elkaar wonen. Xxxxxx

      Verwijderen