zaterdag 7 juni 2014

Als Lookbook mijn kledingkast was

hee allemaal,


Tja... Inderdaad wat als Lookbook mijn kledingkast was? Ik weet het wel hoor!! Dan had ik een hele kast vol met leuke outfits!! Hihi!! Maar natuurlijk vind ik niet al de dingen op Lookbook echt mooi (maar meestal wel eigenlijk). Ik zou mijn stijl ook niet helemaal kunnen omschrijven... Soms is dat schattig, stoer of net heel erg classy. In deze blogpost laat ik jullie een aantal outfits zien van Lookbook die ik zou willen dragen. Ik zou ook bijna alle outfits van Lookbook in dit artikel kunnen zetten, maar dan ben ik nog wel even bezig ;).
Iloveflats Golden Flats, Antix Dress

Ooh wat is het toch mooi!! Mini stippenkleedje met gouden accessoires. I love it!


 Ooh! i want that stuff! Cute!
Lekker classy! 
 Dit is écht mijn favoriet! I like it! I like it! I like it! I like it! Hier zie ik mezelf wel mee rondlopen jullie niet?
Beautiful dress!! Ik vind bloemetjes zo leuk! En vinden jullie haar haar ook zo mooi?


Dit waren enkele oufits die ik wil HEBBEN! Ik hoop dat jullie het leuk vonden...
Oh ja voor ik het vergeet... Kijk ook een keertje op Lookbook! Ik haal er echt veel inspiratie vandaan.

kusjes,
Sara

1 opmerking: